poniedziałek, 12 maja 2014

Rozdział 23.

HoPo intensywnym orgazmie otrząsnęłam się po jakiś 5 minutach. Przypomniałam sobie o swojej ręce w bokserkach Malika, więc szybko ją wyjęłam, ale nie chcący przejechałam paznokciem o członka Zayna. Chłopak złapał szybko powietrze, po czym spojrzał na mnie przymrużonymi oczami i uśmiechnął się filuternie
- Skarbie właśnie doprowadziłem cię do orgazmu. - powiedział, a ja wstałam z łóżka i podeszłam do komody z szufladami. Z której wyjęłam czyste majtki i poszłam do łazienki, gdzie wzięłam szybki prysznic. Wróciłam do pokoju mając na sobie wcześniejszą koszulkę i czyste majtki, ponieważ wcześniejsze były w moich sokach. Podeszłam do łóżka, na którym leżał przykryty do połowy Malik, który bacznie mnie obserwował. Położyłam się na łóżku, przybliżyłam się do Zayna, po czym przykryłam się kołdrą i odkręciłam się do niego plecami lekko zawstydzona wcześniejszym wydarzeniem. Po jakiś 10 minutach nadal nie spałam, chodź byłam zmęczona, Zayn chyba myślał, że usnęłam ponieważ poczułam jak obejmuje mnie ramieniem i przyciąga do siebie. Było mi przy nim ciepło i przyjemnie, więc nie odsunęłam się od niego.
* Rano *
Obudziłam się przez budzik z odczuciem, że ktoś mnie obserwuje, więc przetarłam oczy i otworzyłam je. Zobaczyłam, że przygląda mi się Zayn z małym uśmiechem na ustach, więc posłałam mu też uśmiech.
- Długo nie śpisz? - zapytałam cicho i jeszcze raz przetarłam oczy.
- Z jakieś 5 minut. Ślicznie wyglądasz jak śpisz. - powiedział na co zakryłam twarz pościelą, aby nie patrzył na mnie w takim stanie. Zayn zaśmiał się ze mnie i zaczął szarpać za pościel naciągniętą na moją twarz, aby zobaczyć moje niebieskie oczy.
- Liv nie przesadzaj, dziś w nocy widziałem cię w twoim najbardziej bezbronnym stanie. -mówił na co zarumieniłam się i odkryłam moją twarz. Palcami zaczęłam przeczesywać swoje potargane włosy, ale przerwał mi Malik odciągając moje dłonie od moich włosów. Spojrzałam w oczy Zayna, choć to był błąd ponieważ zatraciłam się w głębi jego brązowych tęczówek, chłopak przybliżył się do mnie, po czym pocałował mnie w usta. Pocałunek, który stał się namiętny został przerwany pukaniem do drzwi.
- Olivia skarbie wstawajcie, bo spóźnicie się do szkoły! - krzyknęłam moja mama.
- Już wstaliśmy! - odkrzyknęłam, kiedy oderwałam się od Malika. Wstałam z łóżka co było niezadowoleniem mulata, którego odepchnęłam i podreptałam szybko po zimnych panelach do mojej szafy. Wyjęłam z niej zestaw i schyliłam się do szuflady z moją bielizną. Zayn zabawnie warknął, ponieważ zapomniałam, że miałam na sobie tylko biały za duży T-shirt i czarne bokserki, które służyły za moją piżamę. Więc kiedy się nachyliłam, dałam wolny dostęp do patrzenia na mój tyłek, kiedy wyjęłam sobie czerwony koronkowy komplet bielizny, wzięłam resztę naszykowanych rzeczy i poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic, po czym owinęłam się w bordowy ręcznik i zaczęłam poruszać rękoma , aby wytrzeć się, ale i się trochę rozgrzać. Nagle poczułam, że ktoś mnie obserwuje, więc odwróciłam się i zobaczyłam filuterny wzrok Malika. Chłopak zbliżył się do mojej twarzy. Jego delikatne wargi muskały moje, by po chwili wbić się w nie z ogromną siłą. Całował mnie zachłannie, ale i namiętnie. Czułam się wspaniale, ale i zarówno nie komfortowo, gdyż stałam przed chłopakiem z mocno zaciśniętym ręcznikiem na swoim ciele. Nasze języki toczyły walkę o dominacje. Wymienialiśmy się naszą śliną, gdy Zayn się oderwał, przeniósł się na jej szyje, obojczyki oraz dekolt, który był lekko odsłoniony.
_________________________________________________________________________________
Proszę i rozdział 23. Dedykuję go Martynie, która nie daje mi spokoju i każe, abym pisała dalej. Rozdział dopiero dziś ponieważ wcześniej nie miałam weny. Przepraszam. :3
Pozdrawiam Olaaa :* 

4 komentarze:

  1. Boski. *-* Czekam na kolejny i zapraszam do siebie. ;**
    http://1d-5sos-tv-just-belive-your-dreams.blogspot.com/
    I życzę przy kolejnym weny. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! czekam na nn <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie czekam na next :) + Usuń weryfikację obrazkową ;)
    Zapraszam do mnie:
    - http://psychic-fanfiction-harry.blogspot.com/
    - http://dirty-love-harry.blogspot.com/

    - http://feeling-louistomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń