sobota, 22 marca 2014

Rozdział 13

- Wiesz, trochę to dziwne, że dowiaduje się, że jesteś ze Scottem od innych osób, a nie od was. Czemu mi nie powiedziałaś? - wygłosiłam swój monolog.
- Bo...
- Bo my, znaczy ja nie wiedziała jak ci powiedzieć. Przepraszam. - powiedziała z ciszonym głosem. Od razu zorientowałam, że na początku rozmowy powiedziała mi, że była zajęta, więc ona jest ze Scottem w tym momencie.
- Spoko nic się nie stało, tylko następnym razem sami  mi o czymś takim powiedzcie. A teraz kończę bo dochodzę do domu Malika. - powiedziałam troszkę przygaszona tym, że będę musiała siedzieć z Zaynem i jego znajomymi 6 godzin. Bo znając życie Safaa będzie oglądać bajki przez cały czas, a oni zazwyczaj przesiadują w salonie. Zakończyłam połączenie, pukając do drzwi, które otworzyła mi pani Malik. Porozmawiałam z nią, przywitałam z Saf i pani Trisha wyszła do pracy. W między czasie kiedy Saf oglądała bajki ja podgrzałam jej zupę pomidorową, którą zrobiła wcześniej pani Malik. Dziewczynka zjadła oglądając króla lwa, natomiast ja odrobiłam lekcje. Kiedy kończyła się bajka do domu wszedł Zayn z kolegami i jakąś dziewczyną.
- Olivia włączysz mi drugą część Króla Lwa? - zapytała trzylatka. Podając mi opakowanie z filmem.
- Oczywiście aniołku. - powiedziałam czochrając dziewczynkę po włosach. Safaa usiadła na swoim wcześniejszym miejscu, włączyłam jej bajkę i sama wróciłam na swoje miejsce. Kończyłam robienie lekcji, kiedy do salonu weszła tam ta brunetka, która weszła tu z chłopakami. Dziewczyna podeszła do mnie i wyciągnęła swoją dłoń w moim kierunku.
- Hej, jestem Eleanor. - przedstawiła się brunetka i miło się w moim kierunku uśmiechnęła. Uścisnęłam jej ciepłą dłoń.
-  Hej, miło mi cię poznać. Jestem Olivia. - puściłam dłoń dziewczyny, kiedy do salonu weszli roześmiani chłopcy. Pierwszy podszedł do mnie Louis, który objął  Eleanor ramieniem i pocałował w policzek.
- Więc Olivia, widzę że poznałaś moją dziewczynę Eleanor. - powiedział uśmiechając się do mnie i usiadł koło małej Saf biorąc swoją dziewczynę na kolana. Natomiast brunetka wtuliła się w jego tors. Spakowałam książki i zeszyty do torby, odłożyłam ją na podłogę obok oparcia kanapy i wstałam z zamiarem pójście do toalety. Zaszłam jeszcze do kuchni odkładając talerze pozostawiona po objedzie do zlewu. Weszłam do łazienki i już miałam zamykać drzwi, kiedy stanął w nich Malik, który oblizał usta i lekko wepchnął mnie do wewnątrz pomieszczenie. Zamknął za sobą drzwi i zaczął podchodzić do mnie co raz bliżej i bliżej, a ja zaczęłam się cofać. Wpadłam na ścianę, Zayn skorzystał z okazji i podszedł tak blisko, że dotykał swoim torsem moich piersi. Chciałam go odepchnąć, ale on złapał moje nadgarstki i przycisnął lekko nad głową, aby nie zrobić mi krzywdy. Jedną ręką trzymał moje, a drugą zaczął masować moje lewe biodro i zaczął całować, na początku po szyi, a następnie w usta. Kiedy zaczęłam niespodziewanie oddawać pocałunki, on puścił moje nadgarstki. Jedną rękę położyłam na jego karku, a drugą zaczęłam bawić się jego włosami.
_________________________________________________________________________________
Jest 13 rozdział. Następny w środę :)
Pozdrawiam Olaaa :* 

1 komentarz: